hvad siger din (måske) nye kollega?

Gitte Dalskov er ansat som rekrutteringsspecialist i Randstad finance. Hun har mere end 10 års erfaring med rekruttering, og hun siger selv, at hun trives som en fisk i vandet, når det handler om at arbejde i et specialistteam hos Randstad.

ansøg nu

generalist eller specialist?

»Jeg trives rigtig godt med at arbejde i et team med andre specialister. Vi er rigtig gode til at sparre med hinanden omkring opgaverne – og netop det giver arbejdet en ekstra dimension, for hvis du er i tvivl, kan du altid hente kvalificeret input blandt dine kollegaer,« siger Gitte.

Gitte har tidligere arbejdet som rekrutteringskonsulent og også været ansat i blandt andet Magasin. I løbet af de seneste 10 år har hun gennemført mange hunderede rekrutteringer.

»Jeg ikke tal på, hvor mange rekrutteringer, jeg har gennemført i den tid, jeg har været i branchen, men det ligger vel i et leje mellem 400 og 500 stykker. Og det er en lige stor tilfredsstillelse hver gang. At gennemføre en match mellem en kandidat og en virksomhed, hvor kandidaten efterfølgende gør en forskel i virksomheden, og hvor kandidaten får drømmejobbet. Det er en stor tilfredsstillelse i sig selv,« fortæller Gitte.

»Jeg foretrækker helt klart at arbejde som specialist frem for som generalist– jeg har selv en erhvervsøkonomisk baggrund, og den gør jeg meget brug af i mit daglige virke - særligt når jeg er i dialog med kunder og kandidater. Sådan en baggrund gør, at man kan tale med kunder og kandidater på et helt andet niveau, og man mærker tydeligt, at folk bliver langt mere lydhøre,« forklarer hun.

er Gitte din nye kollega? 

se vores ledige stillinger her

det er fedt

at være en del af udviklingen

»Jeg har arbejdet som rekrutteringsspecialist i andre virksomheder og har egentligt befundet mig godt med det. Hvis man skal pege på, hvor Randstad gør en forskel i forhold til konkurrenterne, så er det især i forhold til vores fokus på det, vi kalder ’tech and touch’. Ved hjælp af ny teknologi bliver vi i stand til at få det bedste frem i mennesket. Det er noget, vi hele tiden har fokus på og noget, som vores kunder er meget lydhøre over for, hvilket i sidste ende giver os en stor konkurrencemæssig fordel i dialogen med kunder og kandidater,« siger Gitte Dalskov og tilføjer:

»Når den teknologiske udvikling går så stærkt, som den gør i øjeblikket, og når så mange brancher - herunder den finansielle sektor - bliver disrupted, så er det jo fedt at være med i udviklingen i stedet for at være på bagkant,« siger hun.