hvilke personlige data indsamler vi om dig?

Vi behandler følgende personoplysninger om dig:

  • Kontaktoplysninger - Navn og adresseoplysninger, e-mailadresse og andre kontaktoplysninger. 
  • Professionelle oplysninger - Jobtitel/rolle, organisationsnummer, andre relevante oplysninger om relationen
  • Fotografier og videooptagelser - når du deltager i vores arrangementer, møder, konferencer osv., kan vi behandle fotografier eller videoer af dig.
  • Undersøgelsesresultater - vi kan behandle dine svar på spørgsmål i undersøgelser.
  • Oplysninger om besøgende - når du får adgang til vores bygninger, kan vi indsamle dit navn, kontaktoplysninger, bilnummer, identifikation osv. af sikkerhedsmæssige årsager. Hvor vi har lov til det, kan vi også bede dig om at videregive oplysninger om dit helbred (herunder oplysninger relateret til virusinfektioner, influenza osv.) af sundheds- og sikkerhedsmæssige årsager.
  • Oplysninger, du vælger at dele med os - vi kan behandle yderligere oplysninger, hvis du vælger at dele dem med os.
  • Oplysninger om handelssanktioner vedrørende dig - vi kan kontrollere, om du er en politisk udsat person, en særligt udpeget statsborger eller på anden måde underlagt sanktioner i henhold til gældende love eller regler.

hvorfor har vi brug for dine personlige data?

Randstad behandler kun dine personoplysninger til de formål, der er angivet nedenfor:

Formålet med processen: Juridisk grundlag for processen:
At lette og udvikle et nuværende eller fremtidigt forretningsforhold med vores nuværende eller potentielle kunder og leverandører.
Nødvendigt for vores legitime interesse i at lette og udvikle vores nuværende og fremtidige forretningsforbindelser med vores nuværende eller potentielle kunder og leverandører.
At administrere og styre kontraktforholdet mellem Randstad og kunderne og leverandørerne.
Nødvendigt for at opfylde vores kontraktlige forpligtelser over for dig.
At udføre markedsanalyser, systemtest, forretnings- og metodeudvikling.
Nødvendigt for vores legitime interesse i at sikre, at ydelserne og vores systemer opfylder kandidaternes, medarbejdernes og vores kunders behov over tid.
Til administration og ledelsesformål, herunder ledelsesinformation, organisering af intern overholdelse og kontrol, forretningssikkerhed, sundhed og sikkerhed på arbejdspladsen, udførelse af revisioner og dataanalyse og generel revision.
Nødvendigt for vores legitime interesse i at etablere, indgive eller forsvare juridiske krav.
Til at levere direkte markedsføring og tilbud fra Randstad, udelukkende hvis du har tilmeldt dig dette (opt-in).
Dit samtykke. Du har til enhver tid ret til at trække dit samtykke tilbage.
Kvalitetsobjekter, såsom certificering. Ansøg om tilskud, forsikringsrabatter osv.
Nødvendigt for vores legitime interesse i at udvikle og beskytte vores ydelser og vores organisation.

hvor længe opbevarer vi dine personlige data?

Randstad behandler personoplysninger om relevante personer, der arbejder for virksomheder, som vi gør forretninger med, for at (1) give tilbud om og/eller give oplysninger om vores tjenesteydelser og andre aktiviteter, og (2) anmode om og gennemgå tilbud og oplysninger om tjenesteydelser og produkter til Randstad og (3) opretholde en forretningsforbindelse og (4) indgå og opretholde en ordreaftale.

Vi kan opbevare dine persondata længere, hvis det er nødvendigt i forbindelse med en aktuel eller potentiel tvist (f.eks. har vi brug for disse persondata til at etablere eller forsvare juridiske krav), i hvilket tilfælde vi vil opbevare dine persondata, indtil en sådan tvist er afsluttet; og/eller for at vi kan overholde enhver juridisk eller lovgivningsmæssig forpligtelse (f.eks. til skatte- eller pensionsformål), i hvilket tilfælde vi vil opbevare dine persondata, så længe det kræves af denne forpligtelse.