Bemærk: Vores system angiver, at Javascript er deaktiveret eller ikke understøttet af din browser. For at opnå den fulde funktionalitet af dette websted, skal javascript være aktiveret. Vær venlig at ændre dine browserindstillinger.
Der er mange nøgler til vækst. Men en af de helt afgørende er de mennesker, der står bag roret og sætter retningen for din virksomhed. Lad os hjælpe dig med at finde de rigtige.
Vi har rekrutteret ledere til virksomheder i mere end 50 år. Så vi ved, hvordan du finder dem, der skaber resultater, som rykker hele organisationen.
Et team, som er vant til at arbejde med rekruttering af ledere, en fast konsulent, som styrer hele processen fra start til slut, adgang til vores database med flere tusinde kandidater … og naturligvis den rigtige leder til jobbet.
Martin fra Randstad optræder altid som en pålidelig og troværdig samarbejdspartner. Han er god til at finde egnede kandidater, selv når udvalget af potentielle kandidater er sparsomt. Både vi og vores kandidater har oplevet en professionel og kompetent proces hos Randstad.
Vi har anlitat Randstad DK vid några tillfällen för 'second opinion' vid rekrytering av chefer. De är mycket professionella och har lämnat bra underlag till oss inför beslut om anställningar. Flera kandidater har varit mycket positiva till bemötande från Randstads konsulter, vilket är bra både för oss och Randstad.
Enkelhed er et nøgleord hos os. Også når det handler om at sammenligne kandidater. Derfor har vi udviklet Job fit, boss fit & company fit®, som præsenterer dine kandidater ud fra 21 kriterier, så du hurtigt kan danne dig et overblik.
Vi finder mennesker, ikke maskiner. Derfor fokuserer vi ikke blot på, hvor dygtige dine kandidater er til at lede og fordele arbejdet. Men også på, hvordan deres personlighed er, og om den passer til kulturen i din virksomhed.
Hver tredje måned samler vi de mest interessante artikler, statistikker og analyser om det danske arbejdsmarked og sender til vores abonnenter.
… over alt, hvad der rører sig inden for job, arbejde og HR, lige fra nye tendenser til statistik, forskning, baggrund og debat.
Det, der for alvor tæller, er, hvad vores kunder siger. Ikke, hvad vi siger …