man kan komme langt i livet ved at starte det rigtige sted.

Bare spørg de her fire medarbejdere. De er alle beviset på, at man kan drive det vidt, hvis man har vilje, talent, arbejdsomhed … og held til at arbejde i en virksomhed, der giver én chancen.

bliv en del af Randstad

anne tingleff

Anne er egentlig revisor, men startede i Randstad som intern salgskoordinator. Siden har hun været igennem en hæsblæsende udvikling, som har budt på alt fra projekt- og processtyring til IT. I dag er hun vores Business Development Manager.

mød anne på linkedin

naja jeloudar

Naja begyndte som studentermedhjælper. Men allerede efter få måneder fik hun ansvar for sine første kunder. Og da hun afsluttede sit studie, overtog hun ansvaret for en af vores største inhousekunder. Hun har nu en titel som seniorkonsulent.

mød naja på linkedin

nima astanehdost

Nima er i dag CEO for hele Randstad Danmark, men hans første job var faktisk i kundeservice, hvorfra han arbejdede sig op gennem rækkerne. Først til personalekonsulent og derefter til afdelingschef, regionschef og Operational Director.

mød nima på linkedin

thomas bælum

En HD i marketing og fodbolderfaring fra højeste niveau. Det var, hvad Thomas havde med sig, da han startede hos os. Begge dele gav ham et godt fundament for at vise sit værd og vokse med opgaverne, så han i dag er endt som regionsdirektør.

mød thomas på linkedin

hvordan er det at arbejde hos randstad?

Klik på videoen, og hør mere om det flade hierarki, de udfordrende opgaver og de drabelige bordtenniskampe ...

se flere videoer her